Perfektní vagína neexistuje!

Perfektní vagína neexistuje!

Že optimální délka reklamního videa na sociální sítě a YouTube je kolem minuty? Že když se neobjeví značka a hlavní sdělení do 30 sekund, kriticky ohrožujete jeho úspěch? Ne nevyhnutelně. Můžete to obejít tak, že na videu necháte zpívat ženské vagíny ódu na sebe samotné. Udělalo to tak například londýnské studio Somesuch v reklamě pro Libresse Švédsko. Značka se v záběru objeví až více než po dvou minutách a pointa až během titulků (které taky nejsou zrovna běžnou součástí video reklamy). Ačkoli Black Pudl nemá přesná čísla dokoukání tohoto videa, z ohlasů na YouTube (7 dní od publikování 379 444 zhlédnutí) a sociálních médiích však soudí, že sbor zpívajících vagín dokáže svou výmluvností a otevřeností leckoho přesvědčit.

A ženy, ruku na srdce – kolik vagín jste už naživo viděly, abyste té svojí mohly cokoli zazlívat?